Patiënten Informatie
Alle medewerkers van Kusters Orthodontie zetten zich in om u een goede, professionele orthodontische zorg en service te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet geheel tevreden bent. Het beste is om in een dergelijk geval niet met uw ongenoegen te blijven rondlopen, maar dit kenbaar te maken bij de betrokken medewerker. Vaak is rechtstreeks contact de snelste manier om uw onvrede of klacht aan de orde te stellen. U geeft op deze manier de organisatie de gelegenheid uw beleving te begrijpen, te herstellen en te verbeteren. Dit kan ook andere patiënten ten goede komen. Via onze baliemedewerker kunt u uw afspraak inplannen. Zij kunnen u ook verder informeren over de klachtenregeling van Kusters Orthodontie.
Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.